img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Isnin, November 16, 2009

Kasih Yang Tak Dianggap

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak pernaha menerangi malammu
akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
reff:sebagai kekasih
yg tak dianggap aku hanya bisa mencoba
mengalah menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
repeat reff sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabarku yakin kau kan berubah
repeat reff
Lirik ini yg membuatkan aku mengerti siapa aku,
layak kah aku.. semuanya terjwb.. aku merindui tiap2 yg blaku andai masa blh diputar mgkn aku akn bgtau ttg ht ku ini.. tp smua sdah tlambat.. yg pasti kini aku kena mengekalkan persahabatan...
`Memang la kwn jd kekasih mmg sng tapiii.... utk kekasih mnjadi kwn amat susah.. '

jd bek kwn hikmah dia besar..
Allah tu da bg keadilan kt kite..

cuma kite jer tau nilai or x.....
Kehidupan nie sememangnye baik samada kite pandai untuk mencorakkan nyer atau pun tidak...

btul x???

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!