img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Isnin, November 16, 2009

Kenangan 2008 [ 2743 ]



tau tak aper citer nie?? nak tau jom baca cite aku
pengalaman aku biler aku kenal mber atas mber..
aku nie otai orgnyer.. tp ble aku keje aku serius..
apa2pun aku ttap kuli org.cuma aku dberi pnghormatan utk cover
memandangkan bos da pcaya kat aku..
stiap yg dtg msti akn pgi.. wktu mber aku nk berenti bg lnjutkan study..
dtg la kwn nyer 2743 pn dtg...
masa die keje aku tak sbuk sgt smpai la aku sndiri tegur dia.. trus jd kwn..
dipendekkan cite..life aku better then b4..
appy sgt.. kegiatan harian aku..aku ska baling ais batu...
opss bkn ais haram p ais minuman tue..
aku ska baling dgn sape2 terutama 2743 yg cri psl dgn aku..
nakal mnjd2 tau..
punyer la kelakar ble keakraban aku dipertikaikan org..
ader lah minah 2 ekor beradik nie..
diaorg ska ngan 2743 sbb katanyer stylo... hensem..
ish kalo la si 2743 nie dgr pasti melompat gaya ketek..
maklum la pujian melambung2 tue.....
aku x kisah aku lynkan ajer smpai ade 1 tika siap diaorg tnye kt 2743..

" kalo aku jtuh atas ko ko nak sambut x ?"
apalg 2743 pn jwb
" klu ko jtuh ats aku confirm msuk akhbar SINAR hehehe.. "

aku yg dgr jd terbahak-bahak tau.
makin hari makin lama aku tgk die nie aku jd serasi
opss... hah korg jgn gosip tau..
JUST BE FREN... tp entah knp dia pn nak blah.. blah cari keje lg better..
Tp aku x kisah wktu dia nk pgi tmpt keje baru..
pg2 lg die dtg tmpt keje nk ucapkan good bye..
hmmm confirm la sunyi pas ni.. sapala aku nak baling ais nie..
hahaha...!!!
Sape kata aku tak jmpa dier..
aku dpt jumpa laa.. beb..
mlm2 ble cuti aku lepak kt Bagan Tengkorak..
fulamak aku jd kutu rayau tueee...
Kt situ aku wt perangai gile2 aku..
aku nie dak nakal.. sampai la 1 tika aku suggest utk...
tukar hp ngan dier.. kecoh beb.. terutama 2 beradik nie..
da tue diaorg sibuk2 aje explain yg diaorg xde pape dgn 2743.. hahaha.. tak bmakna kelakuan aku tnjuk adlh mksud kami tgh bcnta.. aku cuma happy kwn ngan dier..
mesra keakraban sama ajer.. tiap mlm calll.. tiap mlm melawak.. aku takleh tido if tak kenakan kelapa nier..
* adakah ini dinamakan cinta?? (spt yg dicanangkan)
@
* hanya aku yg kesepian & happy dpt kwn spt 2743

citer dah korg baca,
fhm ke x aku pn xtau,
aku & die dilamun cnta?,
adkh benar atau pn xtau??

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!