img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Rabu, November 25, 2009

takutnyerr

aku kat sini keje cam biasa.. blk awal blk lmbt.. da jd rutin aku lah nie....
aku xtau lak aku de yg diperhatikan.. aku nie cuma manusia..


aku xde hak melarang org menyukai aku atau pun membenci aku.....
cuma aku blh elak apa yg patut dielakkan...
de la 1 tika.. aku cuti ari isnin.. so ari selasa aku rasa segar bugar lah hahaha
dlm pg tue de dak duk tlfn aku.. bahas diri die `abg'...
aku jd takut la siap kata sll tnggu aku..
sape yg tak cuak kan??
knp erk kawan2??

aku takut salah ker?
dia nak jmpa aku aku lagi lah takut.. aduh!!
bkn aku pilih rupa atau pangkat tp aku xnk ..
aku da pnh kecewa teruk la beb

takut lar.. apa patut aku buat
sedangkan dalam hati aku ada org lain..
aku pendam lama tau....

hmmm... Ya Allah ak hadapi ujian Mu kerana Aku pasti ada hikmah nyer...

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!