img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Isnin, Februari 15, 2010

AKu , Kau DAn Dier...!!

Cinta sejati untuk 2 orang tidak ada bagi org ketiga kata bijak pandai gorji zaidan..

Kini aku diuji.. sejauh mana aku nak bersabar. secekal mana aku nak ku harungi??
aku happy bersam oi. sampai satu tika dia suh aku activ kan no celcom aku dlm no celcom die.. so aku get it my phone back.. aku try tgk kalo2 msg aku @ kenangan aku dulu masih tpahat dlm hp tue.. alhamdulillah rupanyer xde..
Tp aku tpandang satu nama ANA..
sedap nama tue.. aku jangka its his adopted sister.. but timbul perkataan syg..
WHAT?? syg??? so saper aku?? aku bkn syg dia ke??
aku terpukul.. saat tue rasa lemah rasa ht.. tak sangka mcm ni sudahnyer
aku diam.. aku kata pada dia biarkan aku pergi tp dia tahan aku..
Entahlah sejujurnya aku cuma rasa aku rasa aku nie cam tak cukup bg dia.. apa salah aku yer...
mmgla lepas je msg tue aku mampu senyum gelak tawa dgn oi...
tp hakikatnyer kotak fikiran aku memikirkan apa yg terjadi sebenarnyer...
Juma.. nie dugaan bg kau.. tempuhi dgn tenang..
InsyAllah ada jalan penyelesaiannya..
make me strong!!
May Allah Bless Me

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!