img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Jumaat, April 23, 2010

Hooorayy!!

Hai kawan2.. long time no see...
lama da juma x updated profile nie...
U`all tau tak yg den g holiday ke PULAU LANGKAWI..
Trip nie aku g dgn abg n kak ku.. semua bujang except my sis.
dia pregnant 7 bln.. Aduh!! tambah ank buah its mean duit raya thn ni tambh lg hahahaha....

Xpe xpe.. anak buah punyer pasal.. xper la...

Ahaks... aku seronok la g jln2.. release tension selama 3 ari diperantauan org...
Wow!! tak terungkap kata.. cuma ini leh gambarkan keseronokkan den disini....





Wake up!! juma..

semalam aku lepak ngan ejam.. hampir 2 jam.. aku citer dgn dia apa yg aku rasa..
Dari A smpai z aku citer dgn dia..
yela base pada pengalaman dia.. apa yg dia cakap semuanyerr betul... aku kna byk meluaskan pndgn.. yg lps biarkan.. jgn pandang belakang.. opss bkn sebb ada hntu p bile au wt cmtu ht aku akn sakit dan aku akan benci lelaki dan akhirnyer aku jadi lesbian...
Nauzubillah.. jauhkan lah.. sesungguh nya Nabi xkn mengaku umat kang!

disini aku mengetahui perkara yg Oi x dpt apa yg dia nak dr aku.. means aku bkn ciri2 yg dia cari.. hmmm xper la..
Juma! skrg bnda da dpn mata.. lupakan dia.. fokus pada target ko..
Jodoh biler2 jer leh dapat.. lupakan ajer
Kawan2. aku perlukan sokongan korg..
aku winduuuu ngan u all... doakan aku tenang yer..

Org Benci ku Sangka Syg...


Dalam fikiran aku sekarang adalah dia.. tapi .. hnya aku yg merasa.. sekarang juma kena decide!! nak jd mangsa atau pemangsa?? n now aku tau.. aku x rela jadi mangsa..
Oi, terima kasih kerana pnh bg aku can kapel dgn ko.. mmg aku bkn apa yg ko nak sbb aku sba kekurangan..
Halalkan segala yg berlaku...
Ku doakan kebahagian ko sepanjang ko masih bernafas.. amin....

Khamis, April 15, 2010

Smile !!

eh arini cam lain la plak

Sabtu, April 03, 2010

S.P.I.E.S ( 31.03 - 01.04.2010 )

S - Spiritual
P - Physical
- Intelectual
E - Emotional
S - Social


Apa yg aku dapat kat sini??
Ada 5 pengisian iaitu spt diatas.......

Yg wt aku teruja.. biler ht aku masih ingt dirinyer..
saper lagi kalo bkn si oi...
tah apa yg wt aku camnie.. wlpn kat sini byk kawan2 dr berbagai pejabat tp tak terusik pn ht ku dgn diaorg..
dlm ht aku cuma ada dia....





Kau Tetap Dalam Angan Ku -Azie-

Sekilas ku teringat
Detik-detik yang lepas
Indahnya perkasihan
Semacam ku rasakan
Tak sanggup rasanya
Sesaat ditinggalkan

Dan seboleh-bolehnya
Ku ingin mengikutmu
Walau ke lurah dalam
Aku sanggup terluka
Demi kerana sayang
Apa jua kurela
Jiwa dan raga

Engkau saja yang sentiasa
Bermain di fikiran
Tiap masa dan ketika
Tak terlintas di hati ini
Untuk curang kepadamu
Oh kekasih

Aku berharap pendirian engkau juga
Sama-sama pertahankan kebahagiaan
Walau diacu belati tajam mengugutku
Cinta aku kasih aku tetap untukmu
Sampai ke mati
Hanya itu mampu ku beri
Tersentak lamunan
Bila diri ini disentuh
Oleh seseorang
Ku cuba damaikan
Hati yang kian berkocak
Agar perasaan sedihku ini
Tidak nampak

Di pusara ini
Ku sedia berdiri
Bersama doa-doa
Tak putus kuhulurkan
Itulah tanda kasih... kasih
Kasih yang sebenar

Wajah dan senyumanmu
Sentiasa kuangankan
Aduhai sayang oh...

Sesungguhnya tak kira apa yg dia pernah lakukan kat aku.. aku masih lagi ingatkan dia..
hingga aku tertanyer2 adakah dia rasa apa yg aku rasa???
Hanya Allah je yg tau semua ini....
bak kata mak, biarlah masa yg menentukan segalanyer...
Kawan2 tau x?? apa yg aku rasa skrg??
apa yg aku cuba pendam kan skrg???
patut ke aku mengingati dia atau hanya biarkan hairul luput dr ht ku???.............


Who Am i ??

sakura!!