img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Jumaat, April 23, 2010

Wake up!! juma..

semalam aku lepak ngan ejam.. hampir 2 jam.. aku citer dgn dia apa yg aku rasa..
Dari A smpai z aku citer dgn dia..
yela base pada pengalaman dia.. apa yg dia cakap semuanyerr betul... aku kna byk meluaskan pndgn.. yg lps biarkan.. jgn pandang belakang.. opss bkn sebb ada hntu p bile au wt cmtu ht aku akn sakit dan aku akan benci lelaki dan akhirnyer aku jadi lesbian...
Nauzubillah.. jauhkan lah.. sesungguh nya Nabi xkn mengaku umat kang!

disini aku mengetahui perkara yg Oi x dpt apa yg dia nak dr aku.. means aku bkn ciri2 yg dia cari.. hmmm xper la..
Juma! skrg bnda da dpn mata.. lupakan dia.. fokus pada target ko..
Jodoh biler2 jer leh dapat.. lupakan ajer
Kawan2. aku perlukan sokongan korg..
aku winduuuu ngan u all... doakan aku tenang yer..

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!