img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Isnin, Julai 26, 2010

Bersabarla wahai kawan2 ku (21 .07. 10)

Assalamualaikum.. aku sedang sedih lagi.. nie post yg aku wt kt fb aku.
hope jadi tatapan minggu nie...


Kawan2,
aku tau ada dikalangan kiter yg lama x jmpa dia..
bertahun-tahun lamanyerr....
ada juga nak jmpa dia time raya, time cuti sem...
Ramai yg merindui dia.. x sabar nak bkumpul ramai2..
tp apakan daya itu kehendak Allah... Dia pergi sblm kiter
Dia pergi tnpa sempat wt reunion kiter smua...


Namun sbg sahabat, kawan dia..
aku harap korg terima la pemergian dia seadanya...
Pemergian dia meninggalkan 1001 kenangan pd kiterr...
gelak tawa dia.. cakap dia... nasihat dia...
semunya kiter rindu dan masih terngiang2 di telinga


Namun sbg sahabat, kawan dia..
aku harap korg terima la pemergian dia seadanya...
Tp aku yakin pemergian arwah adalah memberitahu pada kiter
dia bkn milik kiter semua tp milik Allah S.W.T...
Allah telah meminjamkan kpd kiter seorg kawan yg tdk ternilai...

kawan2, Jgn la bersedih sgt.. kesian arwah dia..
dia da pun da pergi n bertemu Yg Maha Esa.. kawan2..
sedih ht kite sedih lg ht keluarga anis yg sememangnyer lebih rapat dr kiter semua....

Kawan2,
ingat lah takdir dia utk mencapai cite2 dia kt sana..
Org kata Allah xnk bg arwah wt salah kt dunia nie.. Allah nak pelihara dia..
kiter sbg kwn merangkap sahabat kirimkan la fatihah tiap kali kite mengadap Allah...
agar arwah selamat dan bahagia disana...

Kawan2..
Lepaskan la anis..
jgn la biarkan dia diawangan hanya kerana kiter tidak merelakan dia pergi..
kiter semua syg dia.. kiter semua rindu dia..
kuatkan semangat..
pada yg sdg menimba ilmu, bljar la baik2 kwn2..
kejayaan tue mewakili sahabat kiter anis..
pd yg bakal berkerjaya.. jdkan la hidup mu yg terbaik....

Insya Allah disana arwah mendoakan yg terbaik utk kite agar dia tersenyum disana..
kuatkan semangat k!!...

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!