img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Khamis, Oktober 28, 2010

Stor

Hahaha   rindunyerr pd blogger . .. lama gak x conteng2 kat sini...
kenapa aku x tuleh blog???
sbb aku ngan kengkawan sesgt la bz ngan stor!!
Stor....??   
cuba korang bayangkan mcmana keadaan nyer??


hmmm... Allah jer tau keadaan nyer.. amat2 la mendukacitakan.. memenatkan.. meletihkan
semua ada la... bak kata iklan astro.. macam2 ada... aku n kengkawan teramat la giler2 penat...

Dr tgh bln sampai la hjg bln 10.. kami da mcm pegi kebun. bert-shirt mcm x keje..
hakikatnyerr kami keje p kemas stor selama 2 minggu..
Perghh... nie gara2 betapa org bminat bilik stor kami utk di jdkan pjbt mereka... aduhai!
kebetulan bilik tu kami da kemas n air-cond dlm tu.. MasyaAllah sejuk nyerla.. untung saper dpt port situ...


ni disediakan oleh yg tnggl kat opis..
eh spjg mengemas nie sgl perangai semua ader.. best la.. semua sporting... de jd tok moh la.. dak pendidikan khas la..apa lar..
kejadian pling best time mbakar.. melawak x sudah pdhal adap api yg bahang yg tersangat la panazz..
p part tak best bile da ujung2 kejadian..

Ya Allah.. hah! gmbr kat atas nie merupakan jadual tugas kemas stor kami... hahaha
sekali pndg mcm jadual berkala kimia time dulu2 aku bljr.. hihihihi ....!!


0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!