img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Selasa, Januari 25, 2011

APA?? Xde Keje !!

Aku tau aku hnya pekerja bwahan..
aku x pndai menjual kipas sedangkan org lain dpt jual air-cond lg..
aku tkde suara emas sptmana mereka ada kebolehan mem 'fana'
smpaikan telinga korg sering terngiang2 kemerduan...

tp tlg lah fahami lah aku nie..

sepi ku x bererti aku membisu..
tidak berlangkah bkn bermakna aku membatu...
bersuara bkn bermaksud hilang arah tuju ku...
kepenatan ku bkn dinilai bile adanyer keluhanku...

aku dikhabarkan yg aku kena ambik job mamat nie...
memandangkan aku DIKATAKAN tiada keje..
x sangka selama nie diaorg pndg aku xde keje.. hmmm......
sbnrnyer aku x salahkan mamat tu sbb dia hnya S>Y>M>P jer..

Pd mulanya aku agak mengeluh kerana keje yg ada pn
aku tersengguk2 nk kejar nie kn pula nk tmbh another job.. hmmm..
dan aku rasa ia mcm x adil bile keje tu dilonggokkan kat aku
semata-mata tk nak byk tunggakan dipihak mamat tue..
 kdg2 aku merasakan aku nie macam i-robot..

P positifnyer mgkn dia cuba mencabar kebolehan aku. jadi
aku berazam aku sahut cabaran dia.
p lg sekali aku dgr dia kata aku xde keje lagi.. mmg siap la dia..
aku plak bg keje aku skrg kat dia..
baru tau apa rasanyer membuat 3,4 keje yang berlainan konsep@ cara keje dlm 1 masa.

Kawan2.. tlg yer.. tlg doakan aku berjaya wt semua tue...
Biar lambat janji setel kan..
  

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!