img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Khamis, Januari 13, 2011

SKT - 2011

SKT - Sasaran Kerja Tahunan.
Aku rasa mana2 tmpt keje pn mmg ada SKT..
mgkn ada yg sesetengah menyebut sbg penilaian kerja,
ada yg sbut audit mgkn... papepun hanya nama berbeza p tujuan sama..
ia diklasifikasi kan sbg menilai seseorg!!

Semuanyer ikut perasaan.. dinilai menilai mahupun penilai...
Bile kte tak ska A  maka prestasi dia merosot
n ble B yg pndai mengipas (bodek)maka prestasi dia melonjak2..

Hmm bkn senang utk mnjd tbaik..
pasal tu kte akan nmpk mcm2 org cuba tonjolkan diri 2 be de best..
p hakikatnyer... x semua org pnh adil..
n aku x nafikan sebenarnya peranan perasaan pnting dlm hal nie..

why aku bkata sedemikian.??
x pyhla kte tgk jauh2... kte tgk je diri kiter..
bile ada dak baru disekeliling kter.. msti kte suspek dia negatif (-ve)..
smua nie terjd sbb kte xnk saper2 cuba challenge kte...
Aku x kata bnda nie salah.. p lazimnyer..
semua yg dilakukan adlh berdasarkan perasaan...
Saper diantara kiter blh mengaku mood dia selama 1 hari adalah gembira 100%
saper yg ngaku, dr dia bgn tido smpai dia tutup mata, dia blh jalani semua pkara dgn senyuman@kesedihan spjg hari??
nobody was perfect.. nobody will be a patient in 1 day..
pasal tu org tua de ckp "jgn gembira sgt nnti sedih"

Berbalik pada citer aku..
aku tak rasa semua tu perlu.. pd aku please open table..
n biler kte open table tlg jgn pk soal pangkat or darjat mahupun pengaruh
BAHAYA TAU!!!!
n satu lg jgn pndam perasaan.. terima seadanyer..
P scara realitinya..
setandan pisang yang ditebang tidak semestinya tidak ada yg elok semuanya...

Kerana SKT..
opis ku agak huru-hara ble mempertikaikan soal tentang
KEADILAN!! KEPUASAN HATI!! KRONI!! SIKAP!!..
ntahlah bile kebenaran terungkap nobody can accept dats..dan cuba berlagak spt pemerintah.. maka timbullah istilah yg senang BENCI!! BOIKOT!! CARI SALAH ORG!! n sbagainyer..

kdg2.. aku xtaulah berlandas apakah yg mereka sdg lakukan..
aku umur 22 tahun... muda.. tersangat muda utk aku menegur..
hormat aku pd mereka membataskan aku utk bterus terang..
n samada ia adalah benar atau tak.. aku pilih jalan ku sendiri iaitu DIAMMM....

0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!