img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

123 Klik!!

share ilmu yok..!!

wink wink

Ahad, Mac 23, 2014

" pukul beg "

hai bersua semula.. post sekarang adalah berkaitan "punching bag"
kenapa saya memilih tajuk nie..?
dari segi logiknya, samada saya kurang kasih sayang @ saya tidak diberikan perhatian sebaik mungkin @ lebih tepat mungkin saya tidak menhargai setiap pemberian mereka kepada saya..

apa pun persoalannya, saya cuma tau setiap manusia @ makhluk yang bernyawa memerlukan someone or something untuk mereka luahkan.. macam2 cara beb yang pernah kite dengar.. contohnye : bckp dgn flora n fauna, luah bersama rakan @ seseorg yang rapat dengan mereka atau mungkin dengan menulis di dalam kertas dan buangkan kertas tu jauh2 dari diri kita.  berbagai cara kite boleh kita lakukan.. 

Oh ya, dan saya@ Boo-Juema memilih meluahkan secara begini atau anything social yang saya boleh upload like we chat (wlpn social, saya tetap jdkn privacy dgn meng-hide supaya ia  tak jadi sosial umum..)

walau bagaimanapun, tipu la saya katakan saya tidak memerlukan "org" untuk saya luahkan.. kerana tidak dinafikan tidak selalu hati kite gembira dan tidak selalu kite sedia untuk apa dugaan....

Untuk menjadi pendengar cerita @ luahan hati aku nie.. beliau@dia tidak perlu mengiyakan perbuatan atau anggapa. aku sekiranya di hati mereka terdetik yang aku bukan lah dipihak yang benar..

tapi apa yang aku nampak mereka cukup jaga hati dan perasaan aku.. so aku ucapkan terima kasih kerana sering membantu aku

apa yang aku nak HIGHLIGHT sekarang, aku dah luahkan semua perasaan aku bile aku dalam kemarahan dan of coz la keadaan macam tu membuatkan kite berkata bukan2.. 
tapi aku adalah manusia yang "cakap x serupa bikin".... walaupun aku tak suka aku still ambik tahu jugak
......................................

Namun , tidak bagi dia.. dia menyimpan kata2 ku dan mengembalikan buah keras tu kepada aku. cuba nak sakitkan hati dan tidak mau mengubati sakit ini.. 

kali ini aku diuji bila orang yang sepatutnya disisi aku hanya btepuk tangan dan keluarkan kata2 "ckp mcm k***ng"

pada 23 mac 2014
itulah hari dimana kali ke 5 kau berkata sedemikian.....
 ingatan buatku terima kasih




0 Kata Korg:

Catat Ulasan

Who Am i ??

sakura!!